Få hjælp

Du kan finde yderligere hjælp og dokumentation på ARAS Wiki

Support

 

ARAS Security A/S yder support til installatører af vores produkter, samt slutbrugere efter aftale.

Support er i udgangspunktet gratis for alle installatører med gennemført NOX grundkursus.

Support indebærer afhjælpning af fejl, analyse, råd og vejledning vedrørende programmering og konfiguration.

 

Klik her for eksempler på både gratis og betalt hjælp.

 

Hvis du i stedet har behov for, at vi hos ARAS direkte skal programmere/konfigurere en løsning,
kan du vælge at "købe hjælp".

Ved større opgaver skal du indhente tilbud. 


Kontakt supporten via:

 

Du kan også selv skabe en "ticket" i vores supportsystem, eller tjekke status på en supportsag.

Support Ticket Systemet findes her: https://aras.supportsystem.com/

 


 

Du kan også finde hjælp til installation, programmering og brug af vores produkter ved at klikke videre i menuen.


 

Live support

ARAS Security A/S yder support til installatører af vores produkter, samt slutbrugere efter aftale.


Kontakt supporten via:

 

Du kan også selv skabe en "ticket" i vores supportsystem, eller tjekke status på en supportsag.

Support Ticket Systemet findes her: https://aras.supportsystem.com/

 


 

TeamViewer

I mange tilfælde anvendes TeamViewer, så vores supportteam kan hjælpe via fjernskrivebord.

Download TeamViewer ved at klikke på billedet herunder:

 


 

Download af software

Som installatør får du adgang til en "Download" mappe her på hjemmesiden.
Her findes blandt andet software og firmware.
Det kræver blot at du har oprettet en profil og er logget ind.